خبرگزاری کار ایران

گزارش تصویری

واژگونی وانت حامل کارگران گوجه‌چین بار دیگر حادثه آفرید/ مصدومیت ۱۴ نفر

شش ماه پس از مصدومیت ۱۵ کارگر گوجه‌چین بر اثر واژگونی وانت پیکان حامل آنان در نزدیکی جاده روستایی ایلشهر بخش بوشکان، صبح جمعه (۲۸ فروردین) واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در شهر بردستان از توابع شهرستان دیر به مصدومین ۱۴ کارگر مزارع گوجه فرنگی انجامید. حال ۳ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.

شش ماه پس از مصدومیت ۱۵ کارگر گوجه‌چین بر اثر واژگونی وانت پیکان حامل آنان در نزدیکی جاده روستایی ایلشهر بخش بوشکان، صبح جمعه (۲۸ فروردین) واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در شهر بردستان از توابع شهرستان دیر به مصدومیت ۱۴ کارگر مزارع گوجه فرنگی انجامید. حال ۳ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایلنا، رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر در گفتگو با پایگاه محلی پارس خلیج با اعلام این خبر گفت: این حادثه در ساعت ۷ و ۲۷ دقیقه صبح جمعه در محور ارتباطی شهر بردستان به دیر برای یکدستگاه خودرو نیسان حامل کارگران مزارع گوجه فرنگی شهرستان دیر رخ داد. 

بهرام‌نژاد با اشاره به انتقال ۱۴ مصدوم حادثه به بیمارستان امام خمینی کنگان، ادامه داد: وضعیت عمومی ۳ نفر از مجروحان که ۱ مرد و دو خانم هستند وخیم گزارش شده است که بلافاصله به مرکز استان اعزام شدند و ۱۱ مصدوم دیگر که ۸ زن و ۳ مرد هستند مشکوک‌ به‌ آسیب‌ های‌ ترومایی‌ (ضربه‌) ‌ هستند و در بیمارستان امام خمینی کنگان بستری شده‌اند. 

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر یادآور شد: علت واژگونی این خودرو نامعلوم و از سوی کار‌شناسان پلیس راه در دست بررسی است.

کد خبر : ۲۷۱۱۵۰