خبرگزاری کار ایران

کارگران «سیمان کارون» در اعتراض به مطالبات معوقه تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۸۹۰

نزدیک به ۳۲۰ کارگر سیمان کارون صبح امروز(سه شنبه یکم اردیبهشت) در اعتراض به تعویق حقوق و سایر مطالبات صنفیشان در محوطه کارخانه تجمع کردند.

منابع کارگری ایلنا در مسجد سلیمان از اعتراض ۳۲۰ کارگر کارخانه سیمان مسجد سلیمان به تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی و به روز نشدن طرح طبقه بندی مشاغل خود خبر می‌دهند.

براساس اطلاعاتی که از سوی این منابع در اختیار ایلنا قرار گرفته است این اجتماع صنفی اعتراضی صبح امروز در داخل کارخانه سیمان کارون آغاز شده است.

در این رابطه به نقل از کارگران معترض این واحد صنعتی آمده است: از ابتدای شهریورماه تا پایان سال گذشته (۹۳) تعداد ۶۵ نفراز کارگران قراردادی سیمان کارون به بهانه اتمام قرار داد کاری اخراج شده‌اند.

کارگران می‌گویند: با وجود آنکه ۲۹ نفر از این کارگران اخراجی در ‌‌نهایت با وساطت مسئولان استانداری، فرمانداری، اداره کار و اعضای شورای شهر «گلگیر» به کار بازگشتند اما هنوز وضعیت شغلی این کارگران مشخص نیست.

معرتضان در عین حال مدعی هستند که در سیمان کارون بیش از ۳۲۰ کارگر رسمی، قراردادی و پیمانی مشغول به کار هستند که هر کدام از آنان از یک تا سه ماه حقوق طلب دارند.

به گفته منابع خبری ایلنا در نتیجه اعتراض صنفی کارگران سیمان کارون جلوی خروج کامیونهای حامل بار سیمان ازکارخانه گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز