خبرگزاری کار ایران

در نخستین روزهای کاری امسال اتفاق افتاد:

دوکارگر فروشگاه رفاه گرگان با سه سال سابقه اخراج شدند

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۰۲۷

دو کارگر شعبه بازار نعلبندان فروشگاه رفاه شهر گرگان پس از سه سال کار در حالی که یک ماه حقوق معوقه طلبکار هستند به دلیل عدم نیاز بیکار شدند.

منابع کارگری ایلنا در استان گلستان گزارش کردند؛ در نخستین روزهای کاری در سال ۹۴ به دو نفر از کارگران شاغل در فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شعبه بازار نعلبندان گرگان اعلام شده است که به دلیل اتمام اعتبار قرارداد کارشان دیگر برای آن‌ها در این واحد شغلی وجود ندارد.

به گفته این منابع کارگری، اخراج این دو کارگر درحالی صورت گرفته است که هم اکنون ۲۱ کارگر دیگری که در این فروشگاه مشغول به کار به دلیل تغییرات مدیریتی از امنیت شغلی برخوردار نیستند.

به نقل از منابع ایلنا گفت می‌شود در واپسین روزهای سال گذشته با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، کارفرما این واحد فروشگاهی واقع در بازار نعلبندان گرگان تغییر کرده است.

به ادعای این منابع خبری، در طول سه سالی که از آغاز فعالیت این شعبه فروشگاه رفاه در شهر گرگان می‌گذرد، مدیریت فروشگاه بارها تغییر کرده است و در هر نوبت تعدادی از کارگران بیکار شده‌اند.

برپایه این اطلاعات کارگران تازه اخراجی فروشگاه رفاه بازار نعلبندان شهر گرگان بیش از ۳ سال سابقه کاری داشتند و در حال حاضر برای پیگیری مطالبات صنفی خود شکایتی را در ادارات کارگرگان مطرح کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز