خبرگزاری کار ایران

توضیحات یکی از مدیران «سینجر» درباره دلایل اخراج گسترده کارگران

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۰۳۱

پس از انتشار خبری در خصوص اخراج ۸۵ کارگر کارخانه «سینجر» در تاریخ سوم اردیبهشت، مدیر بخش گازسوز شرکت سینجر با ارسال متنی به ایلنا درباره دلایل تعدیل گشترده نیروی انسانی در این واحد تولیدی توضیح داد.

پس از انتشار خبری در خصوص اخراج ۸۵ کارگر کارخانه «سینجر»  در تاریخ سوم اردیبهشت، مدیر بخش گازسوز شرکت سینجر با ارسال متنی به ایلنا درباره دلایل تعدیل گشترده نیروی انسانی در این واحد تولیدی توضیح داد که ایلنا مطابق قانون مطبوعات این متن را منتشر می‌کند.

معصومه محمدی،  سرپرست تدارکات و نماینده مدیریت بخش حرارتی شرکت سیجر نوشته است:  یک کارخانه خصوصی بدلیل محدود بودن بودجه در اداره و ادامه کار تولید و پایین نگه داشتن قیمت تمام شده محصولاتش مجبور به تعدیل کارگران اضافه می‌باشد، البته محصولات شرکت سینجر در بخش گازسوز نسبت به گذشته متنوع‌تر گردیده و همانطور که در بعضی از خطوط تعدیل نیرو داشته‌ایم در برخی دیگر جذب نیرو را در پیش داریم. 

همچنین در این متن آمده است: عوامل بسیاری در آزار و اذیت تولیدکنندگان قدیمی کشورمان بوجود آمده که می‌توان از جمله آن‌ها به ورود کالای قاچاق، کارگاههای زیرپله‌ای، برندسازی‌های تقلبی و منطقه‌های آزاد و ویژه تجاری که تقریبا همچون نواری دور تا دور استان‌ها و شهرهای مرزی کشورمان را فراگرفته و آن نواحی را تبدیل به مصرف کنندگان کالای بدون گمرک و خارجی نموده است. حرف برای بازگوکردن بسیار است و اما در آخر از تمامی پرسنل و کارگران زحمتکش که بدلیل شرایط بداقتصادی، کارفرما ناچار به تعدیل آنان می‌شود عذرخواهی کرده و خواهان آنم که همه قشر فعال و کوشای سرزمینمان در هر خطه این کشور همواره سربلند و پیروز باشند و هیچگاه عدم امنیت شغلی باعث کاهش انگیزه و تلاش مستمر آنان نگردد. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز