خبرگزاری کار ایران

سه روز پس از مسمومیت

اسامی مصدومان حادثه پالایشگاه شازند سرانجام اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۰۶۴

پس از گذشت سه روز از وقوع حادثه کار در پالایشگاه امام خمینی شازند که به مسمومیت کارگران انجامید، سرانجام اسامی مصدومین این حادثه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح دوشنبه ۷ اردیبهشت، بر اثر نشت گاز در واحد آب ترش پالایشگاه امام خمینی شازند اراک ۷ کارگر به بیمارستان امیرالمومنین منتقل شدند که دو تن از این کارگران ساعاتی بعد به صورت سرپایی مداوا شدند اما ۵ کارگر دیگر روز دوشنبه را در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان سپری کردند.

در حال حاضر محمود مولایی، حسن ابراهیمی و علیرضا دهقانی در بخش آی سی یو این بیمارستان بستری‌اند و حسن شریفی نیز در بخش عمومی به سر می‌برد. همچنین کارگری به نام مروجی با رضایت شخصی از بیمارستان مرخص شده است. 

ایلنا روز گذشته در گزارشی از وجود ابهام در مورد چگونگی مسمومیت کارگران پالایشگاه شازند خبر داده بود.

خبرگزاری کار همچنین در روز حادثه با اشاره به یک رویه غیر اصولی در اطلاع‌رسانی حوادث کار، از منتشر نشدن اسامی کارگران در حوادث کار انتقاد کرده بود. 

در این گزارش آمده بود «در اغلب اخبار مربوط به حوادث کار هویت مصدومان گزارش نمی‌شود و به این ترتیب با حدف یکی از مهمترین ارکان انتشار اخبار مربوط به فجایع انسانی، از شدت خبر کاسته می‌شود.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز