خبرگزاری کار ایران

کارگران پست آلمان هم اعتصاب کردند

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۴۲۵

کارگران «دویچه پست» شرکت بزرگ خدمات پستی و تدارکات آلمانی امروز به موج اعتصاب‌های کارگری در آلمان، بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا پیوستند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، «دویچه پست» شرکت بزرگ خدمات پستی و تدارکات آلمانی روز گذشته به موج اعتصاب‌های کارگری اخیر در این کشور پیوست.

خبرگزاری «رویترز» در این باره نوشت بنا بر اعلان اتحادیه کارگران آلمانی در ادامه موج اعتراض‌های کارگران بخش صنعت، شرکت خدمات پستی و تدارکات دویچه پست از روز جمعه دست به برگزاری دور جدیدی از اعتصاب‌های کارگری می‌زند که این امر برای آلمان که لقب بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا را یدک می‌کشد چالشی جدید در پی خواهد داشت.

کارگران در سرتاسر آلمان در این اعتصاب‌ها شرکت می‌‎کنند و «وردی» اتحادیه کارگری آلمان اختلال گسترده‌ای را پیش‌بینی کرد و افزود بسیاری از مشتریان نامه‌ها و بسته‌های خود را از دست خواهد داد.

محل اختلاف اصلی میان وردی و مدیریت دویچه پست، از آنجا آغاز شد که این شرکت بنا داشت چندهزار کارگر بیشتر استخدام کند و به آن‌ها دستمزدی پایین‌تر از آنچه در موافقت‌نامه توافق پرداخت به تصویب رسیده، پرداخت نماید.

اتحادیه که کارکنان بیش از ۱۴۰ هزار شرکت را نمایندگی می‌کند بر کاهش ساعت کاری از پنج و سی‌ و هشت ساعت در هفته به ۳۶ ساعت و افزایش ۵. ۵ درصدی دستمزد تاکید دارد.

مذاکره با مدیریت دویچه پست ۲۱ و ۲۲ می‌ادامه خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز