خبرگزاری کار ایران

۳۰ کارگر «قفل کار» اخراج شدند/ ادامه بی‌نظمی در پرداخت حقوق کارگران شاغل

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۶۴۱

۳۰ نفر از کارگران کارخانه «قفل کار» واقع در شهر صنعتی البرز قزوین پس از اتمام اعتبار قراردادهای موقت کارشان اخراج شدند. کارگران شاغل در این کارخانه می‌گویند با وجود اخراج نیمی از کارگران، بی‌نظمی‌ در پرداخت حقوق همچنان در این واحد تولیدی ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، در نخستین روزهای کاری سال ۹۴ به حدود ۳۰ نفر از کارگران کارخانه قفل کار اعلام شد دیگر برای آن‌ها در این واحد صنعتی شغلی وجود ندارد. این کارگران پس از اخراج برای پیگیری این موضوع به اداره کار قزوین شکایت کرده‌اند.

کارگران بیکار شده کارخانه «قفل کار» به ایلنا گفته‌اند کارفرما مدعی است این واحد تولیدی به دلیل مشکلات مالی، توان پرداخت به موقع حقوق حدود ۶۳ کارگر شاغل در کارخانه را ندارد، به همین دلیل کارفرما قرارداد کار ۳۰ نفر از کارگران را تمدید نکرده است.

کارگران شاغل در این کارخانه نیز به ایلنا گفته‌اند با وجود اخراج نیمی از کارگران، بی‌نظمی‌ در پرداخت حقوق  همچنان در این واحد تولیدی ادامه دارد. به گفته آنان از سال ۸۹ این واحد در پرداخت به موقع حقوق کارگران دچار مشکل شده و هم اکنون تاخیر در پرداخت حقوق و بیمه کارگران به ۸ ماه رسیده است.

به ادعای کارگران قفل کار، حقوقی که ماه جاری (اردیبهشت ماه ۹۴) به حساب کارگران پرداخت شده مربوط به حقوق مهر ماه سال ۹۳ بوده است.:

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز