خبرگزاری کار ایران

روز گذشته در تهران اتفاق افتاد؛

گاز چاه جان کارگر رستوران را گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۹۲۲

روز گذشته (سشنبه 2 تیرماه) پنج کارگر یک رستوران به دلیل گاز متصاعد شده از چاه دفع پسماند در خیابان حافظ تهران مسموم شدند و گفته می‌شود که در این حادثه یک کارگر جان خود را از دست داده است.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا «سید جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتشنشانی گفته است: در ساعت 15:11 روز سشنبه حادثه چاه در خیابان حافظ تقاطع شاهپور به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به این محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: در یک رستوران چاهی برای دفع چربی ها و پسماند غذاها وجود داشت که بدلیل استشمام بوی گاز مدتها بود کارگران را دچار آزار کرده بود.

ملکی ادامه داد: یکی از کارگران درب چاه را به یکباره باز می کند که بدلیل استشمام بوی گاز بدلیل ضعف و بی حالی به داخل چاه سقوط می کند.

وی خاطرنشان کرد: چهار کارگر دیگر این رستوران هم به همین ترتیب بدلیل استشمام گاز به درون چاه سقوط می کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: به هنگام رسیدن آتش نشانان پنج کارگر در درون چاه گرفتار می شوند که با استفاده از تجهیزات لازم آتش نشانان هر پنج کارگر را از درون چاه خارج می کنند.

وی افزود: دو کارگر به وسیله عوامل اورژانس در محل حادثه مداوا اما سه کارگر دیگر این حادثه برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند و این عملیات در ساعت 16:10 دقیقه به پایان رسید.

همچنین « حسن عباسی» مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران در تکمیل اخبار مربوط به این حادثه از مرگ یکی از کارگران حادثه دیده خبرداده است .

به گفته این مقام مسئول گزارش سقوط کارگران یک رستوران در محدوه خیابان وحدت اسلامی عصرسه شنبه به مرکز اورژانس تهران اعلام و بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس به این محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه کارگران با هدف لایه روبی کف چاه آشپزخانه رستوران در چاه مزبور سقوط کرده اند گفت: پس از بررسی تکنسین های مرکز اورژانس تهران یک نفر از مصدومان بعد از سقوط به علت گاز سمی متصاعد شده از چاه در دم جان باخته و حال دو نفر از مصدومان وخیم اعلام شد.

عباسی افزود: بلافاصله اقدام اولیه درمانی روی مصدومان صورت گرفت و برای تکمیل درمان دومصدومی گه حال شان وخیم بود به بیمارستان های سینا و بهارلو و دو مصدوم دیگر نیز به بیمارستان لقمان انتقال یافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز