خبرگزاری کار ایران

اعضای هیئت مدیره کانون شوراهای اسلامی کار لرستان مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۴۹۲

ترکیب اعضای جدید هیئت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان لرستان در اولین جسله این تشکل استانی مشخص شد.

به گزارش ایلنا براساس این انتخابات داخلی آقایان «منصور ساکی» به عنوان رئیس و «نعمت الـله فلاحی» به ‌عنوان نایب رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان لرستان انتخاب شدند.

همچنین در این رای گیری «یعقوب علیپور» به عنوان خزانه‌دار و  «اسماعیل امید وار» در سمت بازرس کانون انتخاب شدند

برپایه این گزارش بر اساس انتخابات مجمع عمومی کانون هماهنگی شوراهای اسلامی استان لرستان همچنین «محمد حسن موسیوند» طبق صورت جلسه اعضای هیات مدیره (مورخ سوم تیر ماه) به استناد به مفاد اساسنامه کانون و درخواست شوراهای اسلامی کار استان لرستان به مدت دو سال در سمت دبیر کانون  منصوب شد.

به موجب قانون اعضای هیئت‌مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار هر استان از زمان انتخاب به مدت دو سال وظیفه پیگیری مطالبات صنفی کارگران را برعهده خواهد داشت که از جمله وظایف آنها انتخاب نمایندگان کارگر در مراجع هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف، ایجاد هماهنگی با شوراهای اسلامی کار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع مشکلات حوزه کارگری و نیز تلاش در زمینه ایجاد مراکز رفاهی و ورزشی در محیط‌های کارگری خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز