خبرگزاری کار ایران

سرنوشت نامعلوم 80 کارگر بیکار شده «دست‌چین پاکدشت»

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۷۳۵

صنایع غذایی دست چین بهمن پاکدشت به دلیل تخلفات بهداشتی موقتا تعطیل شد و حدود 80 کارگر این واحد صنعتی بیکار شدند.

به گزارش ایلنا، صنایع غذایی «دست چین بهمن پاکدشت» به دلیل آنچه مشکلات بهداشتی عنوان می‌شود، از اول فروردین ماه سال جاری موقتا تعطیل شده است و 80 کارگر این کارخانه بیکار شده اند.

فعالان صنفی کارگری منطقه پاکدشت می‌گویند: صنایع غذایی دست چین بهمن به دلیل مشکلات بهداشتی، وضعیت نامناسب فضای ساختمانی و رعایت نکردن بهداشت محیط و نوع محصولاتی که در این کارخانه بدون مجوز تولید می شد  متخلف شناخته شد و با رای رئیس شعبه ۵۴ اداره کل تعزیرات استان تهران تعطیل شده است.

به گفته آنان؛ این واحد تولید کننده مواد غذایی بهمن ماه سال ۹۳ از سوی  ماموران گشت اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران  مور دبازدید قرار گرفت که درنهایت ماموران متوجه تولید و پخش آبلیموهای تقلبی با نام‌های تجاری مختلف از جمله دست چین  می‌شوند.

در مورد سرنوشت این کارگران گفته می‌شود به احتمال قوی در این واحد صنعتی نیز مانند بیشتر کارگاه‌های تولیدی کوچک و بزرگ تشکل صنفی منسجمی وجود نداشته و در نتیجه از وضعیت پرداخت مطالبات، تسویه حساب پایان و احتمالا معرفی این کارگران به صندوق بیمه بیکاری هیچ اطلاع موثقی در دست نیست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز