خبرگزاری کار ایران

مشکل دسترسی کارگران فولاد قروین به بیمه مکمل به دلیل بدحسابی کارفرما

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۱۸۲

دبیر خانه کارگر تاکستان در استان قزوین، از نارضایتی کارگران کارخانه فولاد قزوین برای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی خبر داد.

«غلام رضا رحمانی» در این زمینه به ایلنا گفت: کارخانه فولاد قزوین که در جاده ابهر به تاکستان واقع شده است بیش از ۴۰۰ کارگر دارد که به اجبار کارفرما تحت پوشش بیمه تکمیلی دانا قرار گرفته اند.

وی گفت: این کارگران از شش ماه پیش به دلیل آنچه واریز نشدن حق بیمه تکمیلی به حساب شرکت بیمه گر عنوان می‌شود نمی توانند از خدمات درمانی مراکز درمانگاهی وبیمارستانی استفاده کنند.

رحمانی ادامه داد: بصورت مشخص اکنون تعداد قابل توجهی از خانواده های کارگران بیمه‌ شده این کارخانه هستند که بابت خدمات درمانی مورد نیاز خود هزینه‌هایی را به بیمارستان‌های خصوصی پرداخت کرده‌اند اما برای دریافت معرفی نامه از شرکت بیمه گربا مشکل مواجه هستند.

این فعال کارگریگفت: این وضعیت در حالی ادامه دارد که کارفرمای فولاد قزوین در دیگر واحدهای تولیدی این منطقه نیز به عنوان کارفرما خضور دارد و در بیشتر این کارخانه ها نیز کارگران برای استفاده از خدمات بیمه مکمل با مشکل مشابهی مواجه هستند.

وی با انتقاد از عدم پاسخگویی مناسب از سوی مسئولان کارخانه فولاد قزوین گفت: انتظار می‌رود مسئولین شهرستانی نسبت به بی‌توجهی  کارفرمای کارخانه فولاد قزوین به مطالبات به حق کارگران اقدامی فوری انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز