خبرگزاری کار ایران

صبح روز گذشته اتفاق افتاد:

کشته شدن دو کارگر معدن البرز شرقی در حادثه کار

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۶۵۲

صبح روز گذشته براثر پاره شدن سیم بکسل دستگاه کشنده واگن‌های معدن زغال سنگ البرز شرقی دو معدنچی کشته و یک نفر مجروح شد.

به گزارش ایلنا کارگران معدن زغال سنگ البرز شرقی می‌گویند که حوالی ساعت 9 صبح روز گذشته (دوشنبه 29 تیر ماه) سه کارگر واحد خدمات  تونل شماره 30 منطقه طزره در عمق 300 متری زمین دچار حادثه شده‌اند.

برپایه این اطلاعات هویت این کارگران که دو نفر از آنها در این حادثه کشته شده اند «محمدباقری »،«محمد غیاثی»و «ناصررضوانی» اعلام شده است.

از قرار معلوم آقای رضوانی تنها کارگر جان بدر برده این حادثه هم اکنون براثر شدت جراحات در بیمارستان ولایت دامغان بستری است.

در توضیح علت این حادثه گفته می‌شود کارگران حادثه دیده هنگامی که قصد انتقال چوب به عمق 300 متری  تونل را داشتند به دلیل پاره شدن ناگهانی سیم بکسلی که توسط دستگاه «وینچ» (نوعی دستگاه کشنده واگن‌های در سطح شیب دار) به دیواره تونل برخورد می‌کنند.

به گفته منابع خبری ایلنا آقایان باقری و رضوانی اهل  وساکن روستای پشت بسطام از توابع  شهرستان علی آباد هستند وآقای غیاثی نیز ساکن روستای چار باغ است که  امروز مراسم تدفین کشته شدگان برگزار می شود.

منابع خبری ایلنا در معدن زغال سنگ البرز شرقی همچنین درباره حادثه  اخیری که در یکی دیگر از واحد های  بخش خصوصی معدن طزره اتفاق افتاد ،عنوان کردند: پیش از این حادثه دیگری حدود ساعت 11 صبح روز دوشنبه (22 تیر ماه) دریکی دیگر از بخشهای  خصوصی  معدن زغال سنگ  طزره  اتفاق افتاده است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز