خبرگزاری کار ایران

انجام بیش از 50 میلیون عملیات بیمه‌ای در کارگزاری‌های تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۵۲۰

مدیر کل دفتر امور کارگزاری های رسمی سازمان تأمین اجتماعی گفت: در دو ماهه نخست سال جاری کارگزای‌های این سازمان در سراسر کشور 50میلیون و653 هزار و 640 مورد عملیات بیمه‌ای انجام داده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، «محمد علی جنانی» با اعلام این مطلب گفت: از مجموع این تعداد عملیات بیمه ای، 14میلیون و129 هزار و152 مورد مربوط به فرآیند چاپ، تعویض و صدور دفترچه های درمانی بیمه شدگان و مستمری بگیران بوده است.

وی افزود: همچنین در همین مدت 17میلیون و 103 هزار و 758 مورد دفترچه های درمانی بیمه شدگان تأمین اجتماعی در کارگزاری های رسمی، تأمین اعتبار شده است.

جنانی با بیان اینکه در همین مدت یک میلیون و464 هزار و197مورد ثبت اطلاعات افراد تبعی بیمه شدگان در کارگزاری های سازمان تأمین اجتماعی انجام شده است، اظهارداشت: همچنین در همین مدت 2میلیون، 207 هزار و438 مورد لیست و دیسکت حق بیمه توسط کارگزاری ها دریافت شده است.

وی ادامه داد: 18 هزار و568 مورد پلاک برداری و شناسایی کارگاههای جدید توسط کارگزاری ها در سال 93 و دو ماه ابتدای سال 94 انجام شده و در همین مدت یک میلیون و291 هزار و 756 مورد برگه های مطالباتی سازمان به کارفرمایان ابلاغ شده است.

جنانی پرداخت 67 هزار و 229 مورد کمک  هزینه اروتز و پروتز و 7 هزار و 949 مورد کمک هزینه ازدواج را از دیگر فعالیت های کارگزاری های سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد و افزود:  2 هزار و 268 مورد کمک هزینه کفن و دفن و 2هزار و 735 مورد غرامت دستمزد ایام بارداری و بیماری در کارگزاری ها رسیدگی شده است.

مدیر کل دفتر امور کارگزاری های رسمی سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: در سال گذشته، 65 هزار و390 مورد عملیات در بخش پذیرش اسناد خسارات متفرقه و 240 مورد بازرسی از دفاتر قانونی توسط کارگزاری ها انجام شده است.

جنانی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی 165 کارگزاری در سراسر کشور دارد گفت: در راستای گسترش خدمات الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی، کارگزاری های این سازمان برای آن دسته از مخاطبانی که امکان استفاده از اینترنت را ندارند، اقدام به ارسال لیست و دریافت فیش  به صورت الکترونیکی به نیابت از کارفرمایان و بیمه شدگان در طول 6 ماه اخیر نموده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز