خبرگزاری کار ایران

بعد ازگذشت ۱۵ ماه از زمان برگزاری آزمون؛

سرگردانی 15 ماهه 400 کارگر شرکت نفت ستاره خلیج فارس برای آغاز کار

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۰۹۳

بعد از گذشت بیش از 10ماه از اعلام نتایج آزمون استخدامی سال 92شرکت نفت ستاره خلیج فارس، هنوز وضعیت استخدامی 400نفر از پذیرفته شدگان مشخص نیست.

یکی از قبول شدگان آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس در استان هرمزگان، به ایلنا گفت: نزدیک 400 نفر هستیم که 15 ماه پیش در آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس پذیرفته شدیم اما تا این لحظه هنوز سرگردان هستیم.

او در توضیح ماجرا گفت: قرار است در نهایت این جمع 400 نفری حدود 200 نفر به عنوان کارگران متخصص و فنی در شرکت نفت ستاره خلیج فارس مشغول کار شوند اما تاکنون هیچ اتفاقی در این خصوص نیفتاده است.

او گفت: تا این لحظه تنها با پیگیری‌های مستمر خود توانستیم شرکت نفت ستاره خلیج فارس را در شهریورماه سال 93 وادار به دعوت از پذیرفته شدگان برای مصاحبه حضوری کنیم.

وی افزود: در مصاحبه مذکور  همه مدارک و نشانی از 400 مصاحبه شونده اخذ شده اما تا  هم اکنون شرکت  نفت ستاره خلیج فارس از اعلام نتایج نهایی به بهانه های مختلف سر باز می زند.

او افزود: مسئولان شرکت نفت ستاره خلیج فارس بعد از اعلام اسامی  اولیه پذیرفته شدگان، وعده دادند که  مهر ماه سال 93 اسامی 200 نفر از پذیرفته شده گان اعلام می شود و آن پس از چند ماه از اعلام نتایج  نهایی در شرکت نفت ستاره خلیج فارس شاغل می شوند، اما بعد از گذشت 10 ماه از  مهرسال 93 این وعده هنوز محقق نشده و هنوز این 200نفر که نیازمند شغل برای تامین معاش هستند، استخدام نشده‌اند.

او گفت: شرکت نفت ستاره خلیج فارس برای جذب این تعداد نیروی انسانی همکاری ندارد و در پی گیری پذیرفته شدگان آزمون به بهانه های مختلف پاسخ قانع کننده ای به آنان نمی دهند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز