خبرگزاری کار ایران

توضیحات پالایشگاه آبادان در مورد یک خبر

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۵۸۲

در پی انتشار خبر مسمومیت یکی از کارگران پالایشگاه نفت آبادان، روابط عمومی این شرکت جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی را منتشر کرد.

به دنبال انتشار خبر مصدومیت یکی از کارگران پالایشگاه نفت آبادان براثر تنفس بخار اسید که در روز 11 مرداد ماه توسط بخش کارگری ایلنا منتشر شد؛ روابط عمومی پالایشگاه نفت آبادان توضیحات مکتوبی را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا متن کامل این جوابیه که به استناد قانون مطبوعات برای ایلنا ارسال شده به شرح ذیل است:

احتراما؛ نظر به درج خبری تحت عنوان (مصدومیت کارگر پالایشگاه آبادان براثر تنفس بخار اسید) با کد خبر 294516 مورخ 11/5/1ش394 ساعت 12:50 بر روی خروجی آن خبرگزاری محترم و مورد استفاده و استناد ماده 23 قانون مطبوعات و با امعان نظر به تبصره 1 ذیل آن ماده دستور فرمائید جوابیه زیر در آن خبرگزاری محترم منتشر گردد.

شرکت پالایش نفت آبادان بنا بر رسالت خطیر خود در تولید فرآورده های نفتی، سلامت و ایمنی کارکنان زحمتکش خود در رده های مختلف سازمانی (اعم از رسمی،‌پیمانی، قرار دادی و پیمانکار) و جامعه، همسو و همراه با رعایت استانداردهای مد نظر سیستم های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHAS18001  و همچنین سیستم مدیریت HSE _ MS در این پالایشگاه را سرلوحه کار خویش قرا رداده و در جهت پیاده سازی آنها با جدیت و قاطعیت همت می گمارد. براساس اطلاعات مندرج در گزارش شرح حادثه در خصوص خبر منتشره در خبرگزاری محترم ایلنا به استحضار می رساند مصدوم این حادثه از همکاران ارگان ثالث تحت پوشش شرکت پیمانکاری می باشد که پس از کار بر روی یکی از دستگاههای تلمبه خانه اسید پالایش منطقه 3 این مجموعه صنعتی از تنگی نفس به دلیل پوشیدن لباس ضد اسید و تجهیزات ایمنی شکایت داشته که از ادامه کار منفک وبلافاصله به درمانگاه صنعتی منتقل گردیده و طبق نظر پزشک کلیه علائم ایشان نرمال بوده و مشکل بوجود آمده برای مصدوم براثر گرمازدگی به دلیل رطوبت شدید هوا و گرما گزارش گردید.

شایان ذکر است که پوشیدن لباس ضد اسید و تجهیزات ایمنی در این واحد از الزامات عملیاتی آن می باشد و این الزامات به همراه پایش روزانه مخاطرات موجود توسط کارشناس ایمنی مستقر در محل پروژه مورد اندازه گیری قرارمی گیرد  و موردی مبنی بر پاشش اسید و متصاعد شدن گازهای اسیدی از تلمبه خارج از سرویس در حال تعمیر و موردی دال بر نا ایمن بودن این محل گزارش نگردیده است لذا مراتب جهت اطلاع هموطنان عزیز انتشار یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز