خبرگزاری کار ایران

افتتاح مرکز تحقیق و تعلیم حفاظت فنی و بهداشت کار شمال کشور

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۵۹۹

مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار منطقه شمال کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و به بهره‎برداری رسید.

به گزارش ایلنا مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در خصوص راه اندازی این مرکز تحقیقاتی گفت: این پروژه با گرایش ایمنی در کشاورزی در سال 1387 مطرح و طی مصوبه سفر استانی رئیس‎جمهور تصویب شد.

«امرالـله عباسی» تصریح کرد: برای تجهیز آزمایشگاه‎های تخصصی و فنی این مرکز بالغ بر 10 میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی هزینه شده است.

وی هدف اصلی این گروه تحقیقاتی را ارتقای فرهنگ ایمنی و بهداشت کار در بین نیروهای انسانی شاغل در واحدهای صنعتی، تولیدی، خدماتی، کشاورزی و معادن سطح کشور از طریق رشد توانایی‎ها، دانش عمومی و تخصصی افراد برشمرد و تصریح کرد: این مرکز به منظور کاهش حوادث و بیماری‎های ناشی از کار فعالیت می‎کند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به فعالیت بخش حفاظت کار بیان داشت: این بخش با بهره‎گیری از آزمایشگاه‎های مختلفی نظیر ایمنی برق، تجهیزات بررسی و اندازه‎گیری و بهینه‎سازی عوامل زیان‎آور فیزیکی و شیمیایی و ارائه راه‎حل‎های مناسب در راستای حفاظت از کارگران در محیط کار فعالیت دارد.
عباسی گفت: گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار گلستان با دارا بودن تجهیزات یونیک و پیشرفته آزمایشگاهی امکان ارائه خدمات را برای متقاضیان فراهم آورده است.
وی در خصوص فعالیت‎های آموزشی مرکز فوق گفت: برنامه‎ریزی و اجرای دوره‎های آموزشی در زمینه حفاظت فنی و بهداشت کار در محل مرکز، شرکت، کارخانه، واحدهای مختلف صنعتی، تولیدی، کشاورزی، خدماتی و معادن با توجه به اعلام نیاز آن واحدها انجام می‎دهد.
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز