خبرگزاری کار ایران

طلب مزدی ۱۱ کارگران مخابرات نیشابور از پیمانکار سابق

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۹۹۲

یکی از پیمانکاران پیشین مخابرات نیشابور ۶ ماه پیش هنوز بابت بخشی از معقوات مزدی ۱۱ کارگر این مجموعه بدهکار است.

این کارگران که دست‌کم بابت سه ماه مزد پرداخت نشده طلبکارند با اعلام این مطلب به ایلنا گفته‌اند که از سال گذشته تا پایان فروردین ماه سال جاری در بخش تلفن‌های ضروری ۱۱۸ نیشابور می‌کردند.

به گفته این کارگران با وجود آنکه نزدیک به ۴ ماه از خاتمه قرارداد پیمانکار آن‌ها می‌گذرد اما هنوز موفق به دریافت حقوق سه ماه آخر سال گذشته و سایر مطالبات معوقه خود نشده‌اند. را از پیمانکار دریافت کنند.

کارگران مورد نظر که همچنان در شرکت مخابرات نیشابور کار می‌کنند، افزودند: به غیر از سه ماه مزد پدراخت نشده بابت بخش دیگری از مطالبات مزدی خود طلبکارند.

بر اساس اظهارات این کارگران، تا این لحظه تعدادی از آن‌ها با مراجعه به اداره کار خواستار توقیف خودروی پیمانکار شدند اما در ‌‌نهایت چون سند مالکیت این خودرو به نام شخص دیگری بوده است موفق به ووصل معوقات مزدی خود نشده‌اند.

گفته می‌شود که پیمانکار بابت معوقات مزدی به هریک از این کارگراننزدیک به ۳ ونیم میلیون تومان بدهی دارد.

گفتنی است هم اکنون (از اردیبهشت ماه) شرکت مخابرات نیشابور موقتا مسئولیت بخش تلفن‌های ضروری ۱۱۸ نیشابوررا بر عهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز