خبرگزاری کار ایران

شهرداری بخشی از طلب سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کرد

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۹۳۴

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی از تعیین تکلیف بدهی شهرداری تهران به این سازمان خبر داد و گفت: به دنبال برگزاری جلسات کار‌شناسی منظم و همکاری دو مجموعه، نحوه پرداخت بدهی شهرداری تهران به تأمین اجتماعی مشخص شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، «محمدحسن زدا» گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته بخشی از بدهی شهرداری تهران به صورت نقدی پرداخت و مابقی آن نیز تقسیط شده است.

وی بدهی شهرداری تهران به تأمین اجتماعی را مربوط به حق بیمه کارکنان این مجموعه و همچنین کارکنان وابسته به پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری دانست و گفت: سازمان تأمین اجتماعی با شهرداری‌ها و بسیاری از نهادهای عمومی و دولتی مراودات مالی دارد و ارگان‌های مختلف حق بیمه کارکنان خود را به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌کنند.

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی اجرای دقیق قانون و دریافت به موقع حق بیمه را از مسائل مورد توجه این سازمان برشمرد و گفت: همانگونه که بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز حقوق بازنشستگی خود را در موعد مقرر و بدون تأخیر از سازمان تأمین اجتماعی دریافت می‌کنند، کارفرمایان محترم نیز بایستی حق بیمه کارکنان خود را در موعد قانونی به سازمان تأمین اجتماعی بپردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز