خبرگزاری کار ایران

به سبب رکود بازار فروش خودوهای داخلی اتفاق افتاده است؛

تعویق ۲ ماه و نیم دستمزد کارگران پارس میلنگ تاکستان

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۴۳۹

منابع کارگری ایلنا در کارخانه «پارس میلنگ» از تعویق ۲ ماه و نیم حقوق حدود ۳۰۰ نفر از کارگران این کارخانه به سبب کمبود منابع مالی خبر دادند.

یکی از کارگران کارخانه پارس میلنگ در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه کاهش تولید خودرو سازان، قطعه سازان را نیز با چالش‌هایی مواجه ساخته است، اظهار کرد: این واحد تولیدی  به سبب رکود بازار فروش خودوهای داخلی دچار مشکل شده‌اند به همین دلیلی علارغم آنکه حقوق کارگران به تاخیر افتاده آنان نگران امنیت شغلی خود شده‌اند.

این کارگرهمچنین در مورد مطالبات معوقه کارگران افزود: کارگران حقوق کامل خرداد ومرداد ماه خودرا از کارفرما طلب دارند، علاوه بر آن ۵۰ درصد حقوق کارگران پارس می‌لنگ در تیر ماه پرداخت نشده است.

وی مشکلات این واحد قطعه‌سازی را از تبعات وجود بحران در کارخانه‌های بزرگ خودروسازی دانست و افزود: امیدواریم در دولت جدید تمهیداتی اندیشیده شود تا امنیت شغلی کارگران در واحد‌های تولیدی و صنعتی ضمانت داشته باشد.

برپایه این اطلاعات کارخانه پارس میلنگ که در زمینه تولید قطعات خودرو در تاکستان فعالیت می‌کند از مدتی پیش  به دلیل کمبود نقدینگی و توقف گردش مالی، توان پرداخت دستمزد کارگران خود را ندارد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز