خبرگزاری کار ایران

در شهرستان پاکدشت اتفاق افتاد:

۳۸۰ کارگر اخراجی شیر آلات قهرمان به کار بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۱۳۷

در پی اخراج یک ماهه ۳۸۰ نفر از کارگران قراردادی کارخانه شیر آلات قهرمان در پاکدشت، یک منبع خبری از بازگشت به کار این کارگران خبر داد.

 «عوض سلطانی» در این باره به ایلنا گفت: حدود ۳۸۰ کارگر قرار دادی کارخانه شیر آلات قهرمان که از از اول شهریور ماه سال جاری به تعطیلات تابستانی رفته بودند، هنگام بازگشت به کارخانه متوجه شدند از ورودشان  به کارخانه جلوگیری شده است.

دبیر خانه کارگر پاکدشت دلیل تعدیل ۳۸۰ نفر از مجموع ۵۰۰ کارگر این کارخانه را مشکلات مالی به تبع افزایش بدهی‌های کارخانه به اداره دارایی عنوان کرد و گفت: این کارخانه یکی از واحد های تولید  شیرآلات در کشور است که علاوه بر کارگران شاغل در این کارخانه تعداد زیادی از نیروی کار خارج از آن از همکاری با این کارخانه امرار معاش می‌کنند.

این فعال کارگری سابقه کار کارگران این کارخانه را ۱۰ سال عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با حمایت مسئولان شهرستان پاکدشت بخشی از مشکلات کارفرمای این کارخانه مرتفع شد و کارگران اخراجی به کارشان بازگشتند.

به گفته این فعال کارگری در پاکدشت، این اقدام حمایتی مسئولان بعد از آن اتفاق افتاد که کارفرمای این واحد تولیدی بیش از ۱۰ میلیارد تومان به اداره دارایی پاکدشت بدهی دارد.

سلطانی همچنین در خاتمه سخنان خود گفت: کارگران این کارخانه معوقات حقوقی ندارند و هم اکنون در کارخانه مشغول کارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز