خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال جاری تاکنون:

مرگ ۱۳ کارگر خراسان شمالی براثر حوادث کار

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۹۳۸

از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳ کارگر در استان خراسان شمالی براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا «بابک سلحشور» مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی، با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه بیش از ۱۱ هزار معاینه در مراکز پزشکی قانونی استان انجام شده است.

سلحشور بیان داشت: در بخش متوفیات، افزایش حوادث حین کار و غرق‌شدگی منجر به فوت قابل‌ توجه است به طوری که تا پایان مرداد ماه سال‌جاری، ۱۳ مورد متوفی به علت حادثه حین کار به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده‌اند که این در حالی است که این تعداد در پنج ماه ابتدای سال گذشته تنها سه نفر بود.

وی آمار متوفیات ناشی از غرق‌شدگی ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی استان تا پایان مرداد امسال را ۱۰ نفر شامل ۹ مرد و یک زن برشمرد و گفت: این در حالی است که این آمار در مدت مشابه سال گذشته تنها سه نفر بود.

وی با اشاره به افزایش میزان معاینات انجام شده در بخش‌های مختلف تا پایان مرداد امسال نسبت به سال قبل اظهار کرد: در بیشتر بخش‌ها از جمله آزمایشگاه، معاینات و متوفیات شاهد افزایش پرونده و مراجعه کننده‌ها بودیم.

سلحشور افزود: در بخش معاینات سرپایی، بیشترین معاینه انجام شده در مرکز بجنورد با تعداد ۴ هزار و ۳۱۳ مورد بود که این رقم برای شیروان ۲هزار و ۳۰۵، اسفراین یک هزار و ۶۶۸، آشخانه ۸۹۴، فاروج ۵۵۱، جاجرم ۴۲۲ و راز ۱۹۶ مورد است.

وی تاکید کرد: در بخش متوفیات تا پایان مرداد ماه ۲۴۹ مورد معاینه جسد در مراکز پزشکی قانونی استان توسط کار‌شناسان پزشکی قانونی انجام شده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲۱۶ نفر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز