خبرگزاری کار ایران

با وجود ۲۰ هزار بیمه شده ؛

کاهش خدمات درمانی تنها در مانگاه تأمین اجتماعی بوئین زهرا

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۴۳۸

یک فعال کارگری در قزوین با انتقاد از کاهش خدمات درمانی تنها درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بوئین زهرا، خدمات ارائه شده تحت عنوان «درمان مستقیم» را در این در مانگاه بسیار نامطلوب توصیف کرد.

 «عید علی کریمی» با اشاره به وجود بیش از ۲۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در شهرستان بوئین زهرا، در توصیف امکانات موجود بخش درمان تأمین اجتماعی در این شهرستان به ایلنا گفت: این درمانگاه با آنکه از امکانات نسبتا خوبی برخوردار است اما به دلیل کمبود نیروی متخصص بویژه پزشک، نمی‌تواند خدمات درمانی مناسبی به بیمه شدگان ارائه دهد.

او با بیان اینکه در این مرکز تنها پزشکان عمومی فعال‌اند، افزود: کمبود نیروی انسانی به ویژه پزشکان متخصص در این واحد درمانی باعث شده تا بسیاری از کارگران و سایر بیمه‌شدگان این شهرستان ناچار شوند با صرف هزینه سنگین به مراکز درمانی بخش خصوصی مراجعه کنند.

به گفته وی، مجموعه امکانات بیمارستانی این شهرستان، بیمارستان علوم پزشکی امیر الموئمنین بوئین زهرا است که به دلیل بالا بودن تعداد متقاضیان، حتی پاسخگوی نیاز مراجعان بومی نیست.

دبیر خانه کارگر قزوین با اشاره به اینکه هیچ مقامی مسئولی در بیمارستان علوم پزشکی بوئین زهراپاسخگوی کاهش خدمات درمانی این بیمارستان نیست، افزود: مدیران این بیمارستان در پاسخ به سوال بیمارانی که به کاهش خدمات معترض می‌شوند، فقط می‌گویند بیشتر از این در توان ما و امکانات بیمارستان نیست.

کریمی در خاتمه با تاکید بر اینکه نظارت مسئولان و ناظرین حوزه درمان در این شهرستان بسیار کم شده است، افزود: تا کنون پی گیری و مکاتبات زیادی برای رفع مشکلات نیروی انسانی وامکانات درمانی بوئین زهرا  انجام شده  که نتیجه‌ای نداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز