خبرگزاری کار ایران

افزایش مصدومان حادثه آتش سوزی فومن شیمی

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۸۷۲

با اضافه شدن شدن سه نفر دیگر، تعداد کارگرانی که در جریان حادثه آتش سوزی روز گذشته کارخانه فومن شیمی دچار مصدومیت شده بودند به ۶ نفر رسید.

«آشتیانی» مدیر کارخانه فومن شیمی درباره حادثه آتش سوزی صبح دیروز (ششم مهر)در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: حادثه آتش سوزی در یکی از انبار‌ها رخ داده و خوشبختانه خسارت جانی نداشته، فقط ۶ نفر از کارگران که برای اطفای حریق رفته بودند سه نفرشان دچار سوختگی سطحی و سه نفر دیگر دچار دودگرفتگی شدند که برای تحت نظر بودن و بهبود کامل به بیمارستان رازی رشت منتقل شدند.

مدیر کارخانه فومن شیمی افزود: در کارخانه فومن شیمی حدود ۳۰۰ کارگر مشغول به کارند و در این واحد صنعتی حدود ۱۷۰ نوع محصول تولید می‌شود.

وی در تعیین میزان خسارت گفت: میزان خسارت در دست بررسی است اما چون آتش سوزی در بخش کوچکی بوده کارگران بخش خسارت دیده را در بخش‌های دیگر تقسیم کردیم و اکنون کارگران همه مشغول به کارند.

آشتیانی افزود: در حال حاضر نیروی بیکار در کارخانه نداریم و در حال آماده سازی محلی برای انتقال لوازم بخش حادثه دیده به قسمت دیگر کارخانه هستیم تا کار در کارخانه به روال عادی خود بازگردد.

 سازمان اورژانش استان گیلان در اطلاعیه رسمی خود اظهارات این مقام مسئول کارخانه فومن‌شیمی مبنی بر مصدوم شدن  ۶ کارگر را تایید کرده است این در حالی است که پیشتر سازمان آتشنشانی رشت بصورت رسمی تعداد مصدومان این حادثه را سه نفر اعلام کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز