خبرگزاری کار ایران

۲۰ کارگر نوآوران ابری اخراج شدند

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۴۷۵

منابع کارگری ایلنا از اخراج ۲۰ کارگر کارخانه تولید قطعات خودرو «نوآوران ابری» واقع در پاکدشت خبر می‌دهند.

منابع کارگری ایلنا در پاکدشت می‌گویند در این واحد تولیدی حدود ۳۰۰ کارگر مشغول به کار هستند اما از ابتدای مهرماه سال جاری به دلیل آنچه از سوی کارفرما «رکود بازار فروش محصولات» عنوان شده است، تعداد ۲۰کارگر این کارخانه با میانگین سوابق کار ۱۰ سال پس از خاتمه قرارداد موقت کارشان اخراج شده‌اند.

این کارگران می‌گویند کارفرما مدعی است کارخانه در زمینه فروش محصولات تولیدی خود دچار مشکل شده است و به همین دلیل برای کاهش هزینه‌های جاری کارخانه در مرحله نخست ۲۰ نفر از کارگران کارخانه را اخراج کرده است.

این منابع کارگری از تلاش کارگران اخراجی برای دریافت مقرری بیمه بیکاری و بازگشت به کار خبر داده‌اند. آنان می‌گویند؛ بعد از سال‌ها تلاش در این کارخانه فرصت شغلی جدیدی برایمان وجود ندارد.

 کارگران اخراجی همچنین می‌گویند به تبع رکود بازارفروش محصولات خودرو سازان داخلی، بازارفروش محصولات این کارخانه را که در زمینه تولید بالابر شیشه خودرو فعالیت دارد، لطمه وارد کرده است.

به ادعای کارگران کارخانه نوآوران ابری، خودرو سازان داخلی به دلیل نداشتن منابع مالی کافی به قطعه سازان پیشنهاد خودرو‌های ساخته شده را بجای مطالباتشان داده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز