خبرگزاری کار ایران

تهدید به اعتصاب خلبانان پاکستانی برای افزایش مزد

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۷۶۲

به دنبال ادامه اختلاف‌ها میان شرکت هواپیمایی دولتی پاکستان (PIA) و انجمن خلبانان این کشور و محقق نشدن خواسته‌های خلبانان، ده‌ها پرواز این شرکت هواپیمایی لغو شد.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، روزنامه اکسپرس تریبیون، انجمن خلبانان پاکستان از شرکت دولتی هواپیمایی PIA خواستار افزایش دستمزد‌ها، تقویت تدابیر امنیتی برای خلبانان، ارتقای شغلی، برکنار کردن افرادی که خارج از پست‌های تخصصی خود در این شرکت هواپیمایی استخدام شده‌اند و چند مطالبه دیگر هستند اما عملی نشدن این خواسته‌ها باعث شده است تا خلبانان این شرکت هواپیمایی دولتی پاکستان دست به اعتصاب بزنند.

در شرایطی که این روز‌ها پاکستان نیاز به فعالیت حداکثری شرکت‌های هواپیمایی برای بازگرداندن حجاج و نیز انجام پروازهای معمول دارد، اعتصاب انجمن خلبانان شرکت هواپیمایی دولتی پاکستان می‌تواند مشکلات جدی در روند بازگشت حجاج این کشور ایجاد کند.

سخنگوی شرکت هوپیمایی دولتی پاکستان از اقدام انجمن خلبانان این شرکت انتقاد کرده و اعتصاب در شرایط حساس کنونی را اقدامی غیرمسوولانه دانسته است.

این شرکت هواپیمایی اعلام کرده است در صورتی که خللی در روند بازگشت حجاج و خدمات دهی به مسافران این شرکت ایجاد شود، مسوولیت آن مستقیما برعهده انجمن خلبانان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز