خبرگزاری کار ایران

انتصاب اعضای شورای فرهنگی اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۶۸۴

اعضای شورای فرهنگی اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از سوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی منصوب شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، ریاست شورای فرهنگی اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی برعهده «سید تقی نوربخش» مدیرعامل این سازمان است و طی احکام جداگانه‌ای از سوی وی، آقایان «منصور اعتصامی» معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان به سمت عضو و نائب رئیس و «امیر خوراکیان» مشاور فرهنگی مدیرعامل به عنوان عضو و دبیر این شورا منصوب شدند.

همچنین، آقایان «محمد حسن زدا» معاون فنی ودرآمد، «محمد علی همتی» معاون درمان، «رحیم اردلان» معاون اداری مالی، «امیرعباس تقی‌پور» مشاور مدیرعامل و مدیر کل روابط عمومی، «مسعود کوثری» مدیرعامل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی و «حامد شمس» مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه به عنوان دیگر اعضای شورای فرهنگی اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی منصوب شدند.

در متن احکام اعضای شورای فرهنگی اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی آمده است:

با توجه به دستورالعمل تشکیل شورای فرهنگی اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، به موجب این حکم جنابعالی به سمت عضو شورای فرهنگی اجتماعی این سازمان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند سبحان در پیشبرد اهداف ارزشی و گرانسنگ حوزه فرهنگی اجتماعی سازمان و واحدهای تابعه و همچنین تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی منبعث از دیدگاههای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، در حوزه موصوف موفق باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز