خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه ۲ عملیات آتش نشانی

نجات دو مقنی از عمق ۳۰ متری چاه

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۸۳۶

حادثه در روز (۲۲مهر) در محوطه یک کارگاه ساختمانی واقع در بزرگراه حقانی زمانی که دو کارگر تبعه افغان مشغول حفر چاه بودند ، بر اثر اتصال قناتی در مجاورت چاه در حال حفر روی داد.

به گزارش ایلنا، حادثه روز (۲۲مهر) در محوطه یک کارگاه ساختمانی واقع در بزرگراه حقانی زمانی که دو کارگر تبعه افغان مشغول حفر چاه بودند ، بر اثر اتصال قناتی در مجاورت چاه در حال حفر روی داد.

مدیر منطقه ۲ عملیات آتش نشانی گفت: آتش‌نشانان دو کارگر چاه کن را که که به دلیل نفوذ آب زیاد در عمق ۳۰ متری چاه گرفتار شده بودند، به سلامت از داخل چاه خارج کردند.

 «علی امینی» افزود: این حادثه ساعت ۵۵ : ۸دقیقه صبح روز چهارشنبه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که آتش نشانان ایستگاه ۱۱۰ و دو گروه امداد و نجات ۱۲ و ۱۳ سازمان آتش نشانانی به محل حادثه واقع در بزرگراه حقانی اعزام شدند.

مدیر منطقه ۲ عملیات آتش نشانی گفت: دو کارگر افغانی بنام‌های اسد-ص ۲۶ ساله و انارخان-م ۱۸ ساله در محوطه یک کارگاه ساختمانی مشغول حفر چاه بودند که ناگهان در عمق ۳۰ متری در اثر برخورد با قنات و شکافته شدن دیواره خاکی آن، مقدار فراوانی آب با فشار زیاد وارد چاه جدید شد.

وی افزود: در پی این حادثه هر دو کارگر در عمق چاه گرفتار شده و قادر به خروج از چاه نشدند که نجات‌گران آتش نشانی با رعایت اصول ایمنی با استفاده از تجهیزات مخصوص، هر دو کارگر را به سلامت خارج کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز