خبرگزاری کار ایران

بخشی از مطالبات مزدی کارگران فولاد و چدن درود پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۱۵۰

کارگران فولاد و چدن درود، بخشی از معوقات مزدی خود را دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، کارگرانی که در این واحد صنعتی کار می‌کنند می‌گویند: این اتفاق براساس توافقی صورت گرفت که روز چهارشنبه گذشته (بیست و دوم مهر ماه) میان نمایندگان آنها با مسئولان اداری شهرستان درود صورت گرفته است.

از قرار معلوم در روز ۲۲ مهرماه فرماندار، دادستان، رئیس صنعت و معدن و رئیس نیروی انتظامی شهرستان درود در جمع کارگران معترض حضور یافتند و خطاب به کارگران این واحد صنعتی گفتند به سرکارخودبرگردید و برای  روز شنبه معوقات به حساب شما واریز خواهد شد.

این کارگران می‌گویند این توافق در بیست و پنجمین روز اعتراضات صنفی آنان به عمل آمد و براساس آن کارفرما صبح امروز مبلغ ۸۵۰ هزار تومان به حساب هرکارگر واریز کرد.

در عین حال این کارگران که تعداد آن‌ها حدود ۱۰۰ نفر است گفتند: طلب مزدی هریک از آنها از کارخانه فولاد و چدن حدود ۵ میلیون تومان است که کارفرما مبلغ جزیی از آن را پرداخت کرده است، این کارگران امیدوارند، کارفرمایشان مابقی طلب آنها را به زودی به حسابشان واریز کند.

کارگران فولاد و چدن درود از روز ۲۸ شهریور به نشانه اعتراض به پرداخت نشدن دستمزد ماه‌های خرداد، تیرماه، مرداد و شهریور دست به تجمع اعتراضی در محوطه کارخانه زدیم که این تجمع اعتراضی تا روز ۲۲ مهرماه ادامه داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز