خبرگزاری کار ایران

شوکت عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی:

کارگران به جداسازی درمان از تأمین اجتماعی رضایت نمی دهند

نماینده کارگران در هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی، تأکید کرد: کارگران هیچ گونه رضایتی نسبت به جداسازی درمان از سازمان تأمین اجتماعی ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، «اکبر شوکت» شب گذشته در حاشیه انتخابات کانون انجمن های صنفی کارگری حرف استان قم، در سخنانی با اشاره به مباحث اخیر مطرح شده پیرامون جدا سازی درمان از سازمان تأمین اجتماعی، اظهار داشت: درمان تأمین اجتماعی، حق الناس کارگران و بازنشستگان است و کسی حق ندارد این حق مسلم کارگران را از آن ها بگیرد.

وی افزود: از وزیر محترم بهداشت می خواهیم که با اظهارات خود و زیرمجموعه این وزارتخانه، جامعه کارگری را به تنش نکشانند و بدانند که کارگران و بازنشستگان، از درمان سازمان تأمین اجتماعی که حق مسلم شان است، نمی گذرند.

نماینده کارگران در هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی، با تأکید بر این که کارگران هیچ گونه رضایتی از جدایی درمان از سازمان تأمین اجتماعی ندارند، گفت: امیدواریم به جای مطرح شدن این اظهارات در سطح جامعه، فکری برای وصول مطالبات سازمان تأمین اجتماعی شود.

وی خاطرنشان کرد: چطور وزارت بهداشت می خواهد در مسائل درمانی و بهداشتی، هم مجری باشد و هم ناظر بر عملکرد خود؟ قطعا این کار امکان پذیر نیست.

شوکت در پایان تصریح کرد: از جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم می خواهیم جلوی اقدامات وزیر بهداشت را بگیرد تا جامعه کارگری و بازنشستگی دچار تنش نشود. 

کد خبر : ۳۱۵۴۵۷