خبرگزاری کار ایران

نماینده علی آباد کتول در مجلس:

ساختار وزارت بهداشت صلاحیت ادغام بیمه‌ها را ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۰۷۸

یک نماینده مجلس شورای اسلامی می‌گوید: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که متولی برنامه ریزی در حوزه رفاه است می تواند و تنها با در اختیار داشتن مدیریت شورای عالی بیمه درمان در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا «رحمت اللـه نوروزی» نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتقال صندوق های بیمه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: باید در خصوص بحث تجمیع بیمه ها کار کارشناسی صورت پذیرد و نظر کارشناسان دو حوزه در این خصوص اعمال شود.

وی در ادامه گفت: من موافق این طرح نیستم چرا که موجودی صندوق های بیمه حاصل پس انداز قشر محروم جامعه است و  بخشی باید تصدی مدیریت آن را به عهده بگیرد که در حوزه رفاه نیز برنامه ریزی های کلان انجام می دهد و بتواند به این صندوق دسترسی داشته باشد.

وی اظهارات معاون رفاه وزارت کار دراین خصوص را منطقی ارزیابی کرد و افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که متولی برنامه ریزی در حوزه رفاه است می تواند و تنها با در اختیار داشتن مدیریت شورای عالی بیمه درمان در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

نوروزی در ادامه اظهارات خود افزود: باید در خصوص حل این اختلاف نظر با راهکارها و روش های علمی کار را پیش برد و از آنجایی که در سال 1380 با بررسی های کارشناسی تصمیم گیران کلان کشور به این تصمیم رسیدند که سازمان های بیمه گر تجت نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت نمایند در حال حاضر انتقال دوباره این بخش مهم و تأثیر گذار در امر خدمات درمانی به وزارت بهداشت و درمان به نظر منطقی نمی رسد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز