خبرگزاری کار ایران

دبیرکانون عالی انجمن های صنفی کارگری:

در نشست وزیر بهداشت شرکت نمی‌کنیم/اجازه دست اندازی به اموال کارگران را نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۰۲۸

هیات مدیره کانون عالی انجمن های صنفی کارگری اعلام کرد که به منظور تاکید بر حفظ استقلال سازمان تامین اجتماعی در برنامه دیدار نمایندگان کارگران با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی شرکت نمی کند.

«هادی ابوی» دبیر کانون عالی انجمنهای صنفی کارگری با اعلام این تصمیم تشکل متبوع خود گفت: تصور می کنیم در شرایط فعلی که هنوز دست اندازیهای مدیران وزارت بهداشت به صندوق درمان سازمان تامین اجتماعی ادامه دارد؛ هرگونه ملاقات چهره های صنفی کارگری با مسئولان ارشد این وزارتخانه می تواند به منزله تایید شدن اقدمات نادرست وزارت بهداشت از سوی جامعه کارگری تلقی شود.

وی تاکید کرد: ترجیح می دهیم که پیش از آنکه میان مسئولان نهادهای رسمی کارگری با مدیران وزارت بهداشت دیداری ملاقاتی صورت بگیرد ابتدا موضوع دست اندازی های وزارت بهداشت به بخش درمانی سازمان تامین اجتماعی برای همیشه خاتمه یافته باشد.

این عضو ارشد کانون عالی انجمنهای صنفی کارگری با یادآوری اینکه بخش درمانی سازمان تامین اجتماعی خط قرمز جامعه کارگری محسوب می شود؛ گفت: در شرایط کنونی فرد فرد کارگران از نمایندگان خود در تشکلهای مختلف صنفی کارگری انتظار دارند تا در مقابل سیاست های نادرست وزارت بهداشت موضع گیری کنند.

ابوی افزود: تمام دارایی­ های تامین اجتماعی متعلق به جامعه کارگران است وکانون­ های عالی شوراهای اسلامی سراسر کشور به دولت و وزیر بهداشت این اجازه را نخواهند داد که  اموال کارگران زحمت کش را برای کاستی­ های مالی خود هزینه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز