خبرگزاری کار ایران

فشار برای جابجایی، کارگر روغن نباتی سه گل را نگران کرد

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۰۰۷

یک فعال کارگری در نیشابور اعلام کرد: مشکلات زیست محیطی کارخانه روغن نباتی سه گل در نیشابور را در آستانه تعطیلی قرار داده است.

«محمد عمارلو» با اشاره به اینکه فشارهای اداره محیط زیست واعضای شورای شهر برای جابجایی محل کارخانه باعث افزایش مشکلات روغن نباتی سه گل شده است، به ایلنا گفت: چندین سال است مسئولان محیط زیست وشورای شهر نیشابور با شکایت اهالی ساکن در نیشابور، بدنبال انتقال کارخانه روغن نباتی سه گل به خارج از شهر هستند و براساس مصوبه اعضای شورای شهر، محل این واحد تولیدی تا ۱۲ آذر ماه باید جابجا شود.

دبیر خانه کارگر نیشابور بابیان اینکه:طبق اظهارات کارفرمای کارخانه سه گل در حال حاضر محل جدید این واحد صنعتی در منطقه اکبرآباد زبرخان قرار دارد، افزود: از قرار معلوم به دلیل پرداخت نشدن تسهیلاتی که وعده پرداخت آن توسط مسئولان داده شده بود عملیات ساخت محل جدید پیشرفت چندانی نداشته است.

وی افزود: در حالی به گفته کارفرما عملیات ساخت محل جدید کارخانه دست کم تا ۶ دیگر طول می‌کشد، اعمال فشارها برای جابجایی محل کارخانه روغن نباتی سه‌گل باعث تهدید امنیت شغلی ۱۸۰ کارگر این کارخانه شده است.

این فعال کارگری گفت: در حال حاضر بخش عمده‌ای از ساخت این کارخانه به اتمام رسیده وبخش زیادی از تجهیزات وماشین آلات کارخانه خریداری شده است.

عمارلودر خاتمه از مسئولان خواست با رفع مشکلات مالی کارخانه روغن نباتی سه گل مانع تهدید امنیت شغلی کارگران در شرایط سخت و بحرانی تولید کشور شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز