خبرگزاری کار ایران

به دلیل سخت گیری سازمان تامین اجتماعی:

دو هزار کارگر بندر امام معطل صدور احکام بازنشستگی هستند

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۰۲۰

شعبه سازمان تامین اجتماعی در بندر امام با بازنشستگی پیش از موعد نزدیک به دو هزار کارگر مشمول قانون مشاغل سخت و زیان آور مخالفت می‌کند.

منابع خبری ایلنا در منطقه بندر امام می‌گویند ادراه تامین اجماعی بدر امام از صدور حکم بازنشستگی برای دست کم نزدیک به دو هزار نفر از کارگران این منطقه خودداری می‌کند.

به گفته منابع ایلنا تمامی این کارگران که هم اکنون در واحدهای پتروشیمی بندر امام کار می کنند مشمول مشااغل سخت و زیان آور هستند و بیش از بیست سال سابقه کار دارند.

از قرار معلوم سخت و زیان آور بودن مشاغل این کارگران از سوی  کمیته رسیدگی کننده به مشاغل سخت و زیان آور که در اداره کار بندر امام قرار داردتایید شده اما اداره تامین اجتماعی شهر بندر امام حکم بازنشستگی این کارگران را صادر نمی کند.

به نقل از این کارگران گفته می‌شود که سازمان تامین اجتماعی با این استدلال که سوابق بیمه‌ای کارگران مورد نظر مخدوش است و یا هنوز تکلیف 4 درصد حق بیمه اضافی هنوز روشن نشده است از صدور حکم بازنشستگی آنها خودداری می‌کند.

در این رابطه گفته می‌شود که در نتیجه سخت‌گیری‌های سازمان تامین اجتماعی هم اکنون نزدیک به یک سال و نیم از بازنشستگی تعدادی از این کارگران می‌گذرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز