خبرگزاری کار ایران

در بیانیه فعالان کارگری استان یزد عنوان شد:

مخالفت فعالان کارگری استان یزد با طرح ادغام بیمه‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۳۹۴

کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار و مجمع نمایندگان کارگران استان یزد با امضای بیانیه‌ای مخالفت کارگران با ادغام صندوق تامین اجتماعی در سایر صندوق‌های بیمه‌ای را اعلام کردند.

در این بیانیه که به امضای ۱۱ نفر از اعضای کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار و مجمع نمایندگان کارگری استان یزد رسیده، آمده است: سازمان تأمین اجتماعی براساس نص صریح قانون سازمانی عمومی و غیردولتی است که منابع آن حاصل دسترنج و عرق جبین کارگران شریف و بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز و از زمره حق‌الناس است که متأسفانه هر از چند گاهی مبحث تجمیع و ادغام درمان سازمان تأمین اجتماعی با دیگر صندوق‌های بیمه‌ای توسط وزارت بهداشت و درمان مطرح می‌شود که موجبات دلسردی و نارضایتی بیمه‌شدگان و بازنشستگان را فراهم می‌نماید.

در این نامه تصریح شده است: ما رؤسای کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار و مجمع نمایندگان کارگری استان یزد مخالفت خود را به صورت شفاف و قاطع نسبت به هرگونه تعرض و دست‌اندازی به منابع سازمان تأمین اجتماعی به ویژه درمان این سازمان با عناوینی از قبیل ادغام با دیگر صندوق‌های بیمه‌ای را که خلاف شرع مقدس و مغایر با اصل ۴۴ قانون اساسی است اعلام می‌نماییم .

در بخش پایانی بیانیه فعالان کارگری استان یزد  ضمن تشکراز وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی که مخالف  با طرح ادغام درمان سازمان تامین اجتماعی  هستند آمده،جامعه کارگری کشور در این راه  از شما  حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز