خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی:

دسترسی سازمان تأمین اجتماعی به بانک‌های اطلاعاتی برقرار شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۷۲۹

معاون فنی ودرآمد سازمان تأمین اجتماعی از دسترسی به بانک اطلاعات سازمانهای اجرایی کشور خبرداد و اظهار داشت: با تفاهم نامه‌هایی که میان سازمان تأمین اجتماعی و سازمان‌های ثبت احوال و ثبت اسناد و املاک منعقد شده است، از بانک‌های اطلاعاتی این سازمان‌ها استفاده می‌کنیم تا از بسیاری از همپوشانی‌ها و استفاده من غیر حق از منابع سازمان جلوگیری کنیم.

به گزارش ایلنا «محمد حسن زدا» با اعلام این خبر گفت: طی یکسال گذشته مطالعات و تحقیقات جامعی در خصوص نقش سازمان تأمین اجتماعی در برنامه ششم توسعه کشور داشته‌ایم و برهمین اساس امروز ضمن تعامل مناسب با تمامی قوای سه گانه کشور بهترین روش‌های مدیریتی را برای پیشبرد اهداف سازمان مد نظر داریم.

وی اظهار داشت: مدیریت این سازمان از دو سال پیش با اتخاذ روش‌های مطلوب مدیریتی و استفاده از راهکار‌هایی با بازده مناسب و رویکردی پاسخگو مدارانه در صدد توسعه و ارتقای خدمات سازمانی است.

زدا ترویج و بکارگیری شبکه‌ها و فضاهای الکترونیکی در سازمان تأمین اجتماعی را خوب ارزیابی کرد و گفت: درماه گذشته یک میلیون لیست حق بیمه را بصورت اینترنتی دریافت کرده‌ایم.

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی در ادامه با بیان این مطلب که سال ۹۴، سال همدلی دولت و ملت است و باید در انتهای سال دستاوردهای خوبی از این نامگذاری که توسط مقام معظم رهبری انجام شده، داشته باشیم اظهار داشت: با تلاش حوزه فرهنگی سازمان، چهارمین نشست در خصوص مشاغل سخت و زیان آور با هدف ایجاد تعامل فرابخشی برگزار شد.

وی ضرورت تعامل را در شرایط خطیر سازمان تأمین اجتماعی مهم ارزیابی کرد و گفت: در زمانی که شاهد شرایط سخت اقتصادی فراروی این سازمان هستیم، با تکیه به عملکرد خوب مجموعه همکاران نگرانی نداریم و به آینده امیدوار هستیم.

معاون فنی ودرآمد سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پرداخت ۳ هزار میلیارد تومان یارانه نقدی از سوی دولت به مردم در هر ماه، اظهار داشت: این درحالی است که سازمان تامین اجتماعی هر ماه بالغ بر ۴۲۰۰ میلیارد تومان به بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می‌کند و این امر حکایت از مدیریت منابع و مصارف دارد.

زدا افزود: سازمان تامین اجتماعی پرداخت منظمی به۲ میلیون و۷۰۰ هزار نفر مستمری بگیر در هر ماه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز