خبرگزاری کار ایران

کارگران معترض بخش حمل ونقل پالایشگاه آبادان بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۲۷۳

کارگران معترض بخش حمل ونقل پالایشگاه آبادان با وعده رئیس اداره کار مبنی بر پیگیری خواسته‌های صنفیشان روز پنجشنبه(۲۶ آذر ماه) به کارشان بازگشتند.

یکی از کارگران معترض بخش حمل ونقل پالایشگاه آبادان با اعلام این خبر به ایلنا گفت: به دنبال تجمعی که طی روز های  بیست ودوم و بیست وپنجم آذر ماه در محوطه ومقابل درب ورودی شماره ۱۸ پالایشگاه داشتیم، رئیس اداره کار آبادان در آخرین روز تجمع وعده رسیدگی به مشکلات صنفیمان را داد و در نتیجه همه معترضان از روز پنجشنبه به کار خود در واحد حمل ونقل پالایشگاه بازگشتند.

وی در خصوص دلایل اعتراض خود وسایر همکارانش یادآور شد: پیمانکار جدید حمل و نقل پالایشگاه آبادان در زمان تمدید قراردادهای جدید حاضر به لحاظ کردن الزام‌های قانونی نبود و در نتیجه ۸۵ کارگری که در این قسمت مشغول کاربودند به نشانه اعتراض برای مدت ۴ روز در مقابل درب ورودی پالایشگاه و ساختمان منطقه آزاد اروند تجمع کردند.

به گفته این کارگر پالایشگاه آبادان از زمان خاتمه اعتراض معترضان پیمانکار جدید واحد حمل و نقل در قراردادهای جدید کار حاضر به درج مبلغ مزد و تاریخ شروع و پایان رابطه استخدامی شده است اما هنوز در متن این قراردادها به دیگر مزایای شغلی اشاره‌ای نشده است.

او بابیان اینکه پیش از این قراردادهای کاری فاقد تاریخ شروع و پایان، مزد دریافتی و عنوان و رتبه شغلی بودٰ افزود: ما با اعتماد به وعده‌های رئیس اداره کار آبادان به کارمان بازگشتیم و امیدواریم که طبق این وعده خواسته‌های صنفی‌مان برآورده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز