خبرگزاری کار ایران

نگرانی ۲۵ کارگر «شرکت تولیدی سموم علف کش» از آینده شغلی

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۶۷۵

به دلیل توقف فعالیت شرکت تولیدی سموم علف کش ساوه از ابتدای سال جاری، ۲۵ کارگر این واحد تولیدی با دو ماه حقوق معوقه از بابت امنیت شغلی خود احساس نگرانی می‌کنند.

یکی از کارگران این واحد تولیدی که نخواست نامش فاش شود به ایلنا گفت: فعالیت روزمره شرکت تولیدی سموم علف کش ساوه از ابتدای سال جاری به بهانه نداشتن نقدینگی برای تهیه مواد اولیه تولید متوقف شده است.

او با بیان اینکه در شرکت سموم علف کش نزدیک به ۲۵ کارگر با سابقه مشغول کارند، گفت: تمامی این کارگران که محل کار هفت نفرشان در دفتر مرکزی شرکت است در نه ماه گذشته هر روز در محل کار خود حاضر شده‌اند از وضعیت به وجود آمده احساس نگرانی می‌کنند.

وی به نقل از کارگران این واحد تولیدی گفت: مدیریت جدید شرکت تولیدی سموم علف کش که از فروردین ماه در کارخانه مستقر شده است عقیده دارد که منابع مالی کافی برای تهیه مواد اولیه تولید وجود ندارد این در حالیست که کارفرما با اعتبار شرکت به سادگی می‌تواند مواد اولیه تولید را از بازار داخلی فراهم کند.

این کارگر بابیان اینکه از زمان متوقف شدن فعالیت شرکت سموم علف کش کارفرما دستمزد او و همکارانش را با تاخیر پرداخت می‌کند افزود: علاو ه بر دستمزد، پرداخت بیمه کارگران این واحد تولیدی که در آستانه بازنشستگی هستند در دو ماه گذشته به تامین اجتماعی واریز نشده است.

 وی در عین حال از متوقف شدن حق اضافه کاری، نهار وسرویس ایاب وذهاب کارگران  خبر داد وگفت: در حالی کارفرمای جدید این محدودیتهای شغلی را از ابتدای سال جاری برای کارگران ایجاد کرده که پیش از این در زمان مدیریت سابق، کارگران ازپرداخت بموقع دستمزد وسایر امکانات ومزایای شغلی خود از کارفرما رضایت داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز