خبرگزاری کار ایران

در جلسه پیگیری مطالبات کارگران پست های فشار قوی برق مطرح شد:

قرارداد اپراتورهای فشار قوی حجمی یا شرکتی نباشد

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۲۳۵

در جلسه دیروز چهارشنبه (16 آبان) به منظور پیگیری مطالبات کارگران پستهای فشار قوی برق ، وضعیت قراردادهای این کارگران مطرح ومقرر شد از این پس، اپراتورهای فشار قوی حجمی یا شرکتی نباشند.

به گزارش ایلنا، دیروز (16 دی ماه) ساعت 15:30 نشست مشترک  پیگیری مطالبات کارگران پست های فشار قوی با حضور نمایندگان کارگران، مسئولان وزارت نیرو و سازمان مدیریت در محل سازمان مدیریت برگزار شد.

اعضای شورای کارگران اپراتوری برق درباره نتیجه این جلسه گفتند: در جلسه روز گذشته پس از رایزنی و مذاکره مسئولان سازمان مدیریت، وزارت نیرو مکلف شد که به عنوان اپراتورهای فشار قوی، نیروی حجمی یا شرکتی استخدام نکند.

این کارگران در همین رابطه افزودند: براساس تبصره 2 ماده 7 قانون کار در مشاغلی که ماهیت استمراری دارند باید قرارداد دایم منعقد شود و منع قرارداد حجمی یا شرکتی با اپراتورهای فشار قوی برق نیز بر همین اساس است.

بر اساس گفته این کارگران، قرار است هفته آینده وزارت نیرو درخواست کتبی مبنی بر تغییر وضعیت یا مشخص شدن وضعیت قطعی اپراتورهای فعلی فشار قوی برق به سازمان مدیریت ارائه کند.

اعضای شورای کارگران اپراتوری برق ابراز امیدواری کردند قرارداد اپراتورهای فعلی به زودی از حالت پیمانی یا شرکتی به قرارداد دائم تبدیل شود.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز