خبرگزاری کار ایران

مرگ کارگر در اثر آتش سوزی کارگاه مبل سازی

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۹۲۸

یک کارگر مبل سازی در آتش سوزی درون کارگاه ، گرفتار شد و در میان شعله‌های آتش سوخت.

بر اساس اخبار دریافتی ایلنا، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ در ساعت۲۰ : ۲۲ دقیقه شب گذشته (۲۲ دی ماه) پس از دریافت خبر وقوع حادثه آتش‌نشانان ایستگاههای ۱۰۳ و ۱۷ به همراه تانکر و خاور تنفسی به حادثه واقع در محله سراج، خیابان والائیان شمالی اعزام شدند.

معاون منطقه ۳ عملیات سازمان آتش نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه افزود: محل آتش سوزی یک کارگاه دو طبقه تولید و رنگ کاری مبل بود که بر اثر آتش سوزی طبقه اول به وسعت ۱۰۰ متر مربع پر از شاسی‌های مبل، تخته و لوازم رنگ آمیزی کاملا شعله ورشد.

 «مرتضی بهروز» افزود: وجود مواد قابل اشتعال فراوان در محل باعث آتش گرفتن کل کارگاه شد، و آتش به طبقه بالای این کارگاه به مساحت ۱۵۰ متر مربع نیز سرایت کرد.

وی تصریح کرد: درهای بزرگ و آهنی این کارگاه بسته بود اما چون دیوارهای آن گچی و ضعیف بودند، آتش نشانان بلافاصله با تخریب بخشی از دیوار‌ها وارد کارگاه شدند که در آنجا با حجم زیادی از آتش روبرو شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان به سرعت عملیات خود را از داخل و بیرون کارگاه آغاز کرده و به سرعت به مهار آتش سوزی پرداخته و شعله‌های آتش را کاملا مهار و خاموش کردند.

بهروز گفت: نیروهای آتش نشانی در حین عملیات، پیکر سوخته فردی را که یکی از کارگران مبل سازی بود درگوشه‌ای از کارگاه پیدا کردند و وی را از محل خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که پس از معاینات اولیه مرگ کارگر تائید شد.

معاون عملیات منطقه آتش نشانی با اشاره به اینکه علت بروز این آتش سوزی هم اکنون توسط کار‌شناسان آتش نشانی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: پس از خاموش شدن کامل آتش دود حاصله از این آتش سوزی توسط آتش نشانان و به وسیله چند دستگاه فن قوی از کارگاه خارج ومحل کاملا ایمن شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز