خبرگزاری کار ایران

یک فعال صنفی کارگران ساختمانی نیشابور:

تامین اجتماعی نیشابور انجمن صنفی کارگران ساختمانی را کنار گذاشته است

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۲۶۰

یک فعال صنفی کارگران ساختمانی شهرستان نیشابور می‌گوید اداره بیمه تامین اجتماعی این شهرستان در مورد بررسی صحت هویت صنفی اشخاص متقاضی استفاده از سهمیه بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی با نهادهای صنفی کارگران ساختمانی همکاری نمی‌کند.

« عبدالـله قدمیاری » رئیس انجمن صنفی کارگران و استادیاران ساختمانی نیشابور از عدم همکاری و تعامل اداره بیمه تامین اجتماعی نیشابور باتشکل های صنفی کارگری ساختمانی خبر داد و به ایلنا گفت:حدود یک ماه است که انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی نیشابور از روند احراز هویت صنفی افراد متقاضی استفاده از بیمه اجباری کارگران ساختمانی کنار گذاشته شده اند.

وی با یادآوری سوء استفادهایی که تاکنون از سهیه بیمه کارگران ساختمانی شده است، گفت: به گفته خود مسئولان رسمی شماری ازدارندگان کارت مهارت فنی هیچگونه سنخیتی با حرفه کارگری ساختمانی ندارند و در اصل حرفه آنها کارگری ساختمانی نیست.

این فعال صنفی کارگران  با درخواست ازمدیر کل تامین اجتماعی شهرستانهای استان خراسان رضوی برای رسیدگی به این موضوع مهم افزود:در مورد این مشکل با یکی از مسئولان اداره  تامین اجتمای نیشابور  مکاتبه شده است که در پاسخ  می گویند دستورالعمل ادامه همکاری با انجمن های صنفی کارگران ساختمانی را ندارند.

قدمیاری گفت: دستورالعمل‌های اداری سازمان تامین اجتماعی ومتعاقب آن شعب بیمه برای بکارگیری انجمن های صنفی کارگری ساختمانی همینطور احراز اشتغال کارگران ساختمانی جهت بیمه و ادامه برقراری بیمه  را برخلاف ضوابط ومقررات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز