خبرگزاری کار ایران

پیمانکاران عسلویه به پرداخت مطالبات کارگران مکلف شدند

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۷۵۲

تمامی کارفرمایان و پیمانکاران منطقه ویژه عسلویه موظف شدند که تا روز پنجم اسفند ماه سال جاری تمامی مطالبات کارگران پیمانکاری شاغل در پروژه‌های این منطقه را پرداخت کنند.

منابع خبری ایلنا در منطقه ویژه عسلویه با اعلام این مطلب افزودند: به‌تازگی از سوی وزارت نفت، دستور کتبی صادر شده است که در آن برپرداخت به موقع حقوق، عیدی و سنوات کارگران پیمانکاری شاغل در منطقه عملیاتی پارس جنوبی تاکید شده است.

از قرار معلوم در متن این دستور اداری از تمامی مدیران عملیات، پالایشگاه‌ها، منابع انسانی و بازرگانی مرتبط با پروژه‌های مختلف نفت و گاز منطقه ویژه اقتصادی عسلویه خواسته شده است تا در فرصت باقیمانده تا موعد تعیین شده در خصوص پرداخت مطالبات مزدی کارگران به تعهدات خود در چارچوب پیمان‌های منعقد شده عمل کنند.

در همین رابطه، یک مقام آگاه در عسلویه ضمن تایید این خبر به ایلنا گفت: براساس بندهای موجود در  قراردادهای پیمانکاری، پیمانکاران متعهد می شوند  تا برای مدت دو ماه، بدون انجام  هر گونه پرداختی توسط کارفرمای مادر، توانایی پرداخت دستمزد کارگران را داشته باشند.

این مقام آگاه ادامه داد: شرکت های پیمانکاری عسلویه ضعفها و مشکلات   اجرایی و عملکردی بسیاری دارند که  عدم پرداخت به موقع دستمزد کارگران و قصور در انجام تعهدات، از جمله این ضعفهاست و همین مساله لزوم نظارت بیشتر بر عملکرد این شرکت‌ها را توجیه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز