خبرگزاری کار ایران

دبیرکل خانه کارگر:

زمان پایان دادن به رکود تورمی فرارسیده است

دبیرکل خانه بابیان اینکه در 12 سال منتهی به سال 92 ارزش معاملات وارداتی ایران به بیش از 512 میلیارد دلار سیده است، افزود: معتقدیم اکنون زمان پایان دادن به تورم رکودی حاکم بر نظام اقتصادی فرارسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در جشنی که ساعتی پیش به مناسبت پنجمین روز دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی از سوی کانون انجمن‌های اسلامی کارخانجات برگزار شده بود، گفت: البته رکود اقتصادی پدیده‌ای است که تمامی کشورهای دنیا صرف نظر از نوع نظام اقتصادی که در آنها برقرار است به آن مبتلا می‌شوند.

وی بابیان اینکه برای خروج از پدیده رکود-تورمی باید رونق اقتصادی حاکم شود، گفت: خوشبختانه دولت یازدهم تا به این لحظه در مهار نرخ تورم موفقیت‌هایی داشته است و امیدورایم که در ادامه تدبیرهایی که تاکنون از سوی مسئولان به خرج داده شده است در آینده نزدیک نیز شاهد شکسته شدن قفل رکود اقتصادی باشیم.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه نمی توان منکر حسن نیت تمامی دولت‌هایی شد که در دوران سی‌و هفت ساله بعد از انقلاب مصدر امور بوده‌اند، گفت: البته دیدگاه‌ها و رویکردهای هر دولتی برحسب شرایط زمانی متفاوت بوده است.

محجوب با اشاره به ظرفیت‌هایی که برای آزادی بیان و فعالیت‌ گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی در قانون اساسی پیش بینی شده است، گفت: در همین راستا است که انجمن های اسلامی کارخانجات از 37 سال پیش تاکنون پرچمدار نقد سازنده برای تحقق حقوق صنفی کارگران بوده‌اند.

وی بابیان اینکه وظیفه انجام تبلیغات اسلامی که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توسط کانون انجمن‌های اسلامی کارخانجات انجام شده است هرگز تعطیل بردار نیست، افزود: این امر به نوعی پاسداری از خون شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی محسوب می‌شود.

وی گفت: نتیجه اجرای مستمر چنین رسالتی این است که امروز همچنان شاهد طرح نقدهای سازنده از سوی دلسوزان کشور و نظام هستیم.

کد خبر : ۳۴۴۳۹۷