خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی:

اعتماد دولت به بخش خصوصی در حال افزایش است

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۶۵۴

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز برای ایجاد ۸۰۰ هزار شغل سالیانه، نیاز به سرمایه گذاری وجود دارد، اما مفهوم بخشیدن به ارزش‌های کارآفرینی، در کنار ارتقای بهره وری نیروی کار باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه امروز برای ایجاد ۸۰۰ هزار شغل سالیانه، نیازمند سرمایه‌گذاری‌هستیم، گفت: اعتماد دولت به بخش خصوصی در حال افزایش است.

«علی ربیعی»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان بر‌تر کشور با اشاره به اینکه امروز برای ایجاد ۸۰۰ هزار شغل سالیانه، نیازمند سرمایه‌گذاری هستیم اما مفهوم بخشیدن به ارزش‌های کارآفرینی، در کنار ارتقای بهره‌وری نیروی کار باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: دولت تدبیر وامید با سخت‌کوشی تلاش می‌کند تا شرایط مطلوبی را برای مردم فراهم سازد و نباید یک دلار را هم هدر داد.

ربیعی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم کارآفرین است و باید به این مهم به شکل ریشه‌ای توجه شود و ایجاد اشتغال به توسعه فناوری و تولید ثروت نیاز دارد و تحقق آن‌ها در سایه همکاری دولت با کارآفرینان حاصل می‌شود.

وی گفت: امروز در شرایط پساتحریم باید به بحث منابع توجه شود که بخشی از آن منابع نیروی انسانی است و بخش عمده این منابع از کارآفرینی حاصل می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: اعتماد دولت به بخش خصوصی در حال افزایش است، بنابراین خلاقیت منابع انسانی باید بیشتر از گذشته در اختیار توسعه قرار گیرد.

وی یادآور شد: کارآفرینان افرادی دلسوز و ریسک پذیرند، در عین حال هرگونه سیاستگذاری بدون توجه به کارآفرینی، موجب هدر رفتن منابع می‌شود.

وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی تصریح کرد: چنانچه بخواهیم از شرایط سخت کنونی گذر کنیم، دولت باید در کنار کارآفرینان قرار بگیرد و همپوشانی امکان پشت سرگذاردن موانع را امکان پذیر می‌سازد.

ربیعی همچنین به موفقیت برجام اشاره کرد و گفت: برجام الگوی سخت کوشی و عقلانیت است؛ حق انجام هیچ کاری را بدون کار کار‌شناسی نداریم و سخت کوشی سرلوحه تمام فعالیت‌هایمان خواهد بود.

در پایان این مراسم که ۲ سال یک بار برگزار می‌شود، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور از ۱۴ نفر از کارآفرینان بر‌تر کشور تقدیر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز