خبرگزاری کار ایران

تولید در کارخانه «چوکای تالش» با ۸۰۰ کارگر از سر گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۹۰۹

به گزارش ایلنا فعالیت تولیدی کارخانه صنایع چوب و کاغذ ایران «چوکا» که از شش ماه قبل به دلیل انجام نوسازی متوقف شده بود، مجددا ۲۲ بهمن ماه جاری از سر گرفته شد.

یکی از کارگران این واحد صنعتی با اعلام این خبر گفت: بعد از شش ماه به همت شبانه روزی کارگران کارخانه «چوکای تالش» سرانجام در روز پنجشنبه هفته گذشته (۲۲ بهمن) مراحل بازسازی این واحد که در زمینه تولید انواع کاغذ فعالیت دارد به اتمام رسید و فعالیت این کارخانه با ۸۰۰ کارگر از سرگرفته شد.

وی افزود: بازگشت به کار کارگران و شروع فعالیت صنایع چوب چوکا در حالی بود که در طی زمان متوقف شدن فعالیت تولیدی کارخانه همه کارگران در محل کار خود حاضر بودند.

و با بیان اینکه واحد تولید چوکای تالش بعد از ماه‌ها تحقیق بر روی محصولات جدیدی قصد دارد بر تعداد نیروی کارخود بیافزاید افزود: دانش ساخت وتولید کاغذ پاکت سیمان برای اولین بار در این کارخانه فراهم شده وبه زودی عملیاتی می‌شود.

بنا بر این گزارش، پیش از این بخش عمده‌ای از مشکلات صنایع چوب چوکا پرداخت نشدن به موقع مطالبات کارخانه از سوی خریداران محصولاتش است. به همین دلیل تقریبا خرداد ماه سال جاری بود که مدیران این کارخانه برای جبران کسری منابع مالی از یکی از خریداران محصولاتش به مراجع قضایی شکایت کرده و با حکم قضایی این واحد را پلمپ کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز