خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

عیدی مستمری بگیران از فردا پرداخت می‌شود/ بودجه سازمان برای سال آینده ۷۲ هزار میلیارد تومان است

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۳۸۹

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: عیدی مستمری بگیران از فردا بر اساس حروف الفبا در مدت هفت روز پرداخت میشود. بودجه سال آینده سازمان تامین اجتماعی نیز براساس تعهدات، تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، در نشست خبری امروز صبح که در محل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد گفت: عیدی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از فردا پرداخت می‌شود.

بر اساس اظهارات نوربخش پرداخت این عیدی که مقدار آن ۶۸۸هزار تومان است، براساس حروف الفبا در مدت ۷ روز انجام خواهد شد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با بودجه سازمان تامین اجتماعی گفت: بودجه سال ۹۵ سازمان تامین اجتماعی به میزان ۷۲ هزار میلیارد تومان در هیات مدیره سازمان تصویب شده است.

وی ادامه داد: این بودجه براساس تعهدات درمانی، مستمری و باقی تکالیف سازمان تعیین شده است.

نوربخش در ادامه گفت: در سال آینده قرار است تحولاتی در آرایش شعب سازمان ایجاد شود که براساس آن، در تمام باجه‌ها، همه خدمات ارائه شود.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با بیمارستان‌های ملکی سازمان گفت: در سال آینده دو بیمارستان در ایلام و اهواز راه اندازی خواهد شد و همچنین ساخت سه بیمارستان در یزد، شیراز و تبریز آغاز خواهد شد.

 وی همچنین گفت: اصلاح ساختار شرکت‌های سرمایه گذاری زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

نوربخش در ادامه از امضای تفاهم نامه‌ای میان سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت خبرداد و گفت: از سال آینده پرداخت‌ها به موسسات طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی به روز خواهد شد.

وی افزود: این طرح هم اکنون نیز اجرایی شده است و در دستور کار قرار دارد.

نوربخش در پایان از استخدام دوهزار و سیصد نفر در سال آینده در سازمان تامین اجتماعی خبر داد و افزود: آزمون استخدامی برگزار شده است و از ابتدای سال آینده پس از طی مراحل گزینش، استخدام‌ها اجرایی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز