خبرگزاری کار ایران

بامدارد امروز رخ داد:

قسمتی از معوقات کارگران فاز ۱۴ پرداخت شد/ اعتراض کارگران فاز ۱۹برای معوقات

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۱۴۶

روز گذشته بخشی از معوقات مزدی کارگران فاز ۱۴ منطقه ویژه عسلویه پرداخت شد و در عین حال تجمع صنفی کارگران فاز ۱۹ برای دریافت معوقات مزدی امروز ادامه یافت.

فعالان صنفی کارگری منطقه ویژه عسلویه با اعلام این خبر به ایلنا گفتند: در حال حاضر کارگران معترض فاز ۱۴ معوقات مزدی ماه‌های آبان و آذر خود را گرفته‌اند و طبق وعده کارفرما قرار است باقیمانده معوقات (سه ماه زمستان) تا پایان سال جاری به حساب آن‌ها واریز شود.

براساس این اظهارات در حال حاضر برپایی تجمعات صنفی کارگران پیمانکاری در این قسمت از منطقه ویژه عسلویه متوقف شده و کارگران طبق وعده مدیران پیمانکاری به کار خود مشغولند.

در عین حال منابع ایلینا می‌گویند که تعدادی از کارگران فاز ۱۹ منطقه ویژه عسلویه بامداد امروز نیز در اعتراض به پرداخت نشدن معوقات مزدی خود تجمع کرده‌اند.

از قرار معلوم پرداخت معوقات مزدی کارگران فاز ۱۴ در راستای اجرای دستور العملی بوده است که از سوی وزارت نفت صادر شده بود و با تاخیری چند روزه در مورد آنها اجرا شده است و به گفته منابع ایلنا کارگران معترض فاز ۱۹ نیز که خواسته‌های صنفی مشابهی دارند خواهان اجرایی شدن این دستور العمل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز