خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به خصوصی سازی این واحد تولیدی؛

تجمع دوباره کارگران نیشکر هفت تپه مقابل ساختمان اداری مجتمع

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۲۹۱

شماری از کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه صبح امروز) یکشنبه ۹ اسفند) در ادامه اعتراض صنفی یک هفته گذشته خود، مقابل ساختمان اداری این مجتمع تجمع کردند.

کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه که در تماس با ایلنا تعدادشان بیش از۵۰۰ نفر گزارش شده است در اعتراض به وضعیت نامعلوم شغلی خود بعد از خصوصی سازی این واحد تولیدی، صبح امروز در ادامه اعتراضات هفته گذشته دوباره دست از کار کشیدند و در مقابل ساختمان اداری مجتمع تجمع کردند.

کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه می‌گویند؛ اعضای هیئت مدیره این واحد صنعتی، کشاورزی که هم اکنون با مدیریت بخش دولتی (سازمان گسترش نوسازی) فعالیت دارد به دلیل افزایش مشکلات مالی از ماه‌ها قبل تصمیم به واگذاری بخش زیادی از سهام این واحد به بخش خصوصی گرفته است.

به گفته آنان؛ در حال حاضر خصوصی سازی در واحدهای مشابه اثرات منفی بر وضعیت شغلی و معیشتی کارگران داشته است.

کارگران معترض این کارخانه با بیان اینکه ما مخالف خصوصی سازی مجتمع نیشکر هفت تپه هستیم در بخش پایانی سخنان خود گفتند: اعتقاد راسخ داریم ورود بخش خصوصی به این محیط صنعتی به معنی تعطیلی این واحد صنعتی خواهد بود.

به گفته یکی از کارگران این واحد، جدا از بحث نگرانی آن‌ها از تصمیم دولت برای خصوصی سازی مجموعه هفت‌تپه، دست کم هنوز کارفرما بابت دستمزد ماه‌های دی و بهمن سال جاری و نیز پاداش پایان سال تقریبا به ۱۵۰۰ کارگر بدهکار است که باید تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز