خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد:

احتمال حذف اعضای مشاور از جلسه امروز شورای عالی کار

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۹۱۲

جلسه شورای عالی کار برای بررسی تعیین مزد سال۹۵در ساعت۳۰: ۱۵ عصر امروز (یازدهم اسفند) در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

 «احمد رضا معینی» عضو اصلی گروه کارگری در شورای عالی کار با اعلام این خبر به ایلنا گفت: از طرف دبیرخانه شورای عالی کار دعوت نامه‌ای مبنی بر حضور اعضای اصلی گروه شورای عالی کار به دست اعضا رسیده است.

معینی افزود: در نامه دریافتی زمان شروع جلسه ساعت جلسه شانزده قید شده بود که بعدا بصورت تلفنی به اعضا اعلام شد که نیم ساعت زودتر در محل جلسه حاضر شوند.

وی تصریح کرد: حضور اعضای اصلی در جلسه امروز قطعی است اما تا این زمان حضور اعضای مشاور شورای عالی کار که تاکنون در جلسات کارگروه مزد حضور داشتند قطعی نشده است.

در عین حال منابع ایلنا در این خصوص از احتمال حذف اعضای گروه مشاور شورای عالی کار در جلسات تعیین مزد خبر داده و افزوده‌اند: از قرار معلوم مسئولان وزارت کار تصمیم دارند در مذاکرات افزایش مزد از این پس ،تنها با حضور اعضای اصلی شورای عالی کار دنبال شود.

برای گروه کارگری ،بودن یا نبودن اعضای مشاور شورای عالی کار در جلسات تعیین مزد از این جهت دارای اهمیت است که تا پیش از این تمامی محاسبات مربوط به برآورد هزینه‌های معیشت توسط اعضای مشاور صورت گرفته است و نتایج این محاسبات با مخالفت نمایندگان بخش کارفرمایی مواجه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز