خبرگزاری کار ایران

مصدومیت یک کارگر بر اثر آتش سوزی در پاساژ تجاری

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۲۱۵

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار آتش سوزی گسترده در یک پاساژ تجاری واقع در محدوده خیابان جمهوری خبر داد.

«سید جلال ملکی»در گفت‌و‌گو با ایلنا گفت: در ساعت ۵:۳۷ صبح امروز آتش سوزی گسترده‌ای در یک پاساژ تجاری واقع در خیابان سعدی نرسیده به تقاطع جمهوری به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی گفت: در طبقه سوم یک پاساژ تجاری چندین کارگاه تولیدی کیف و کفش وجود داشت که در یکی از این کارگاه‌های انفجار ایجاد می‌شود و در ادامه شعله‌های آتش بخش زیادی از طبقه سوم این پاساژ تجاری را فرا گرفت.

وی با بیان اینکه بر اثر شدت انفجار تمامی دیواره‌ها و شیشه‌ها تخریب و شکسته شد گفت: یک کارگر ۴۵ ساله بر اثر تخریب دیوار‌ها از ناحیه پا دچار آسیب شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: آتش نشانان از چند طرف از طریق نردبان‌های هیدرولیکی و راه پله‌های پاساژ وارد عملیات شده و موفق شدند در ساعت۴۵: ۸ آتش را کاملا خاموش کنند.

ملکی تاکید کرد: هم اکنون آتش نشانان مشغول عملیات ایمن سازی و لکه گیری هستند و در ادامه کار‌شناسان آتش نشانی علت وقوع این آتش سوزی را بررسی می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز