خبرگزاری کار ایران

صبح امروز (۱۹ اسفند ماه) انجام شد:

تجمع کارگران نی بر مجتمع نی شکر هفت تپه مقابل ساختمان اداری

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۱۸۷

در پی تشدید اعتراضات صنفی کارگران مجتمع «نیشکر هفت تپه «صبح امروز جمعی از کارگران «نی بر» در اعتراض به خصوصی سازی وعدم دریافت حقوق مقابل ساختمان اداری این مجتمع تجمع کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، تعداد ۲۰۰نفر از مجموع بیش از ۵۰۰ کارگر فصلی که به کار بریدن نی‌شکر در مجتمع کشت و صنعت هفت تپه اشتغال دارند، برای چندمین بار در ماه جاری در اعتراض به خصوصی سازی این واحد تولیدی وتاخیر در پرداخت دستمزد مقابل ساختمان اداری این مجتمع تجمع کردند.

این کارگران می‌گویند چند سال است که کارفرمای مجتمع نی شکر هفت تپه به بهانه شرایط بد اقتصادی، حقوق و بیمه آنان را با تاخیر پرداخت کرده است.

کارگران نی برمدعی‌اند، با بحرانی شدن وضعیت مجتمع و اینکه قرار است به بخش خصوصی واگذار شود در این میان به وضعیت شغلی کارگران نی بر وهمچنین مطالبات حقوقی آنان مشخص نیست.

بر اساس گزارش یکی دیگر از کارگران ،امروز صبح کارگران نی بر با مسدود کردن درب‌های واحد آسیاب کارخانه مانع ورود کامیون‌های حامل خوراک نی به آسیاب شده‌اند.

کارگران نی بر مجتمع کشت و صنعت هفت تپه پیش از این تاکید کرده بودند تا زمانی که پاسخ قانع کننده‌ای دریافت نکنند به تجمع اعتراضیشان ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز